ex1200 teče,výměna zářivky nad Malawi reef

05.08.2010 16:04

Tak už i já objevil na filtru Tetra TEC EX1200 kapičky,díky netěsnícímu adaptéru.Filtr po cca 3 letech začal jemně protékat.Protéká to proto,že dosloužilo těsnění které je na přívodu a odvodu vody na hadicovém adaptéru.Ihned jsem objednal nový adaptér a k němu jsem pro jistotu vzal i těsnění kolem hlavy.Pak mě napadlo podívat se do krabice od filtru.kterou neustále mám a našel jsem v ní v zapájeném sáčku náhradní těsnění k onomu adapteru.Těsnění jsem vyměnil a je po problému.Objednaný adapter si nechávám pro příště,stejně tak těsnění kolem hlavy.

Nový adaptér má již na každém otvoru dva těsnící "o"kroužky,což by mělo tyto problémy vyřešit.

 

Jelikož stále nejsem spokojen se světelným spektrem nad Malawi reef,neustále zkouším různé zářivky a jejich kombinace. Momentálně jsem denní bílou zářivku(865) vyměnil za Sylvanii grolux(8500K).Mám tedy nad Malawi reffem kombinaci Phillips Aquarelle(10000K) a Sylvania Grolux(8500K).Aktuální fotky po změně osvětlení přidám do galerie

 

—————

Zpět