Krupice, saulosky

22.09.2013 00:17

 Amazonku stíhá poslední dobou jedna pohroma za druhou. Už víc jak týden bojuju s krupičkou.....ano po cca 6 letech jsem si dotáhl domů krupici. Odkud jsem si ji přitáh přesně nevím, ale buď je to z akvaburzy v Ostravě, kde jsem si pořídil dva malé Oskary a nebo z Betty v Havířově, kde jsem k nim dokupoval další dva prďochy. Jeden(z Havířova) to bohužel nerozdýchal a taky krupici podlehl samec Akar zelených. Zbytek se zatím drží. Nasadil sem nejdřív klasiku(teplota + sůl), ale to nějak nezabralo a proto jsem včera nasadil Punktol od JBL.

 

Z Betty v Havířově jsem si přivezl i druhou skupinu saulosek, která už plave u té první. Tam naštěstí bez krupice. V té karanténě , kde mám saulosky už 3 samice saulosek nosí. Takže docela saulosková populační exploze.

—————

Zpět