Litle Asia,Malawi reef ,Tanganyika shell a noví osadníci

31.12.2009 18:10

V "Malé Asii" se počet obyvatel pěkně rozrostl.Rozmnožili se mi galaxy,plave mi tam první prcek.A taky již 3 měsíce mám v akva skupinku red scherry krevetek.

V Malawi reefu jsem trochu změnil dobu svitu(viz.popis nádrže) a při tom taky vyměnil modré kompakty za kompakty s denním bílým světlem.Je to hlavně k vůli řase.Poslední dobou zcela vymizla zelená řasa a místo ní se objevuje stále více hnědé.Po měsíci od změny pozoruju první náznaky zelené řasy a hlavně rapidní úbytek řasy hnědé.

V Tanganyika shell se zdárně rozrůstá počet prcků od Brevisů.Pomalu budu moci konstatovat,že je "přebrevisováno".Takže brzy budu muset přikročit k redukci(k odlovu).Kdo by měl zájem klidně se ozvěte,ale vzhledem k lapáliím s kurýrem ČD ,preferuji jen osobní odběr.Popřípadě mohu odvézt po severní a střední Moravě.

V Tanganyice 280 jsem v průběhu podzimu přišel o samce Eretmodů a tím pádem se mi rozpadl pár.Proto jsem dal pryč i samici a místo nich už plave v nádrži nová skupinka(4ks) Eretmodus cyanostictus "Sambia" .

Krom toho všeho proběhly v nádržích drobné změny vzhledu.Vše bych chtěl během prvních lednových dnů zdokumentovat a vyvěsit zde.

—————

Zpět