mladí strigáti pokračování, congo tetra

17.04.2013 10:45

Tak bohužel všichni mladí strigáti jsou fuč. Je tomu asi týden, co do druhého dne zmizeli. Nenašel jsem jedinou mrtvolku, takže je nejspíš požrali mladí Protomelasové. Pro příště jsem poučen a další várka bude v extrovce.

Přišel sem o jednu Congo tetru. Největší samec. Bylo to velice rychlé. Zakrmil sem koukám, jak ryby žerou, z ničeho nic se začal ten největší samec divně točit, jakoby do vrtule. Do dvou minut plaval břichem vzůru. Ani jsem nestačil dojít pro síťku, abych ho odlovil. Toto jsem ještě nikdy neviděl. Pár dnů po této události jsem byl docela nervozní co zbylé ryb, ale už to bude skoro týden a zbylé ryby jsou ok. Ničim jsem nepřeléčoval, jen jsem vyměnil polovinu vody. Pro jistotu. Takže současný stav Congo teter je 10ks. 

—————

Zpět