nádrže

27.06.2010 11:03

Žádné velké změn nenastaly.Nádrže si "žijí" vcelku poklidně svým životem.Menší změny vzhledu nastaly u nádrže Malawi reef.Tam jsem trochu upravil seskládání kamenů a proběhla též úprava osvětlení(viz nádrž).V nádrži Tanganyika 152 jsem vyškubal Vallisnerku.Nyní je nádrž již bez rostlin a více se přibližuje přírodnímu biotopu chovaných ryb.V nádrži Amazonie jsem zaznamenal v prvních letošních horkých dnech jeden úhyn jdné samice erythrostigmy.Už asi měsíc předtím jsem pozoroval její postupné hubnutí.Zbylé erythrostigmy jsou v pořádku.U Red headů proběhly od začátku letošního roku další tři tření.Jikry ,ale zatím ani jednou "nepřežily" do rána. Uvidíme co přinese čas.Ryby teď trochu zrychlily růst.Samec už má kolem 12cm samice mají 11-10cm.

Brzy nastane okamžik,kdy se budu pokoušet doplnit stav M.estherae v mé velké nádrži.Mám v odchovném akva skupinu mladých ryb a čekám až dorostou velikosti,kdy je nebudou ohrožovat na životě polystigmy.

To samé mě čeká u větší Tanganyiky,kde bych rád dolpnil stavy leptosom.Taktéž si odchovávám skupinku ryb v odchovné nádrži.

—————

Zpět