Nová nádrž,nové rostliny v amazonii

28.06.2009 11:15

Tak a už i já mám doma elementku u počítače.Použil jsem k tomu prázdnou 30 litrovou elementku.Nádrž je koncipována jako "Litle Asia".Je to kamenitý litorál s kamenitým dnem.Z rostlin jsem použil Microsorum pteropus  a Pogostemon helferi .V nádrži se prohání 6ks Celestichthys margaritatus(Mikrorasbora galaxy).Časem plánuju ještě tuto kolonii zvětšit o pár kousků a jako řasožrouty a odklízeče zbytků bych rád použil nějaký druh krevetek.

V Amazonii jsem trošku změnil osázení.Přidal jsem tři rostlinky Vallisneria americana tři rostlinky Sagittaria subulata a jednu hlízu Nymphaea zenkeri "red" . Po dvou týdnech se lotus rozrostl natolik,že jsem musel vyndat ten největší přesněji neurčený Echinodorus.Lotus teď v nádrži tvoří nádhernou dominantu.Sice je to původem africká rostlina,ale prostě jsem neodolal a trochu jsem porušil striktní biotop.

 

—————

Zpět