Nová Tanganyika

17.10.2008 20:24

Dnes jsem udělal novou prezentaci předělané Guayany.Nádrž je komplet přestavěná na Tanganyiku.Aby se to nepletlo,tak jsem k oběma Tanganyikám přidal i litráž.Takže Tanganyika 280 a Tanganyika 152.Nová menší Tanganyika je již zarybněná.K L.meeli jsem přidal šest kousků J.regani.Reganky jsou od Pana Čuhela.Nechám je spárovat a potom zbylé ryby dám pryč.Taky jsem konečně zarybnil mou nejmenší nádrž.Je to třetí Tanganyika.Je dělaná čistě jako odchovna pro skupinku šnekáčů.Po menší diskuzi s panem Čuhelem jsem zvolil L.brevis.Možná časem udělám prezentaci i této nádržky.

Taky jsem konečně sehnal dospělou samici Placidochromis phenochilus"Lupingu".Tímto děkuji panu Zajaczovi za to,že mi prodal jednu ze svých chovných samic.Poděkování patří i panu Čuhelovi za sprostředkování celého obchodu.Doufám,že jí zbytek nádrže příjme.Chystám se ji přidat do nádrže dnes po zhasnutí světel.Jistota je jistota.Ale mám z těch mých divočáků trochu obavy.

—————

Zpět