Nové rostliny a ryby

23.08.2013 09:24

Včera jsem měl cestu na Šumperk a taky trochu času a tak jsem se stavil do Vikýřovic(Aqua-Daho), kde jsem si zakoupil 4 kousky anubiasů(3xAnubias barteri var. nana, 1x Anubias tetraploid). Samozřejmě jsem si s místníma zaměstnankyněma opět super pokecal a dostal i malý dárek v podobě jednoho Anubiasu barteri var. nana "Petie". Anubiasy jsou v perfektní koncici a doslova za pusinku. Musím konstatovat, že se návštěva v Daho opět vyplatila. Rostlinky už jsem zasadil, převážně do Conga....něco málo jsem podělil mezi mé dvě krevetárka.

Když už jsem byl v Šumperku nemohl jsem se nestavit do Akvaristiky pana Rataje. Co se týká tlamovců, tak je to bída. Špané cedulky(popisky), vysoké ceny a nic moc výběr.

Moc pěkně tam má prezentované mikroakvárka s krevetkama a i ty větší uprostřed s většíma rybama vypadají super. Narazil jsem tam na pěkné hejno Congo teter, tak jsem neodolal a dva kousky(za super cenu) jsem si vzal na doplnění do svého hejna. Původně jsem chtěl dva samce, jelikož mám samic dost, ale nepovedlo se mi slečnu prodavačku překecat a musel sem vzít pár. Nevadí i tak už mi v hejnu plavou tři krásní samci na 11 samic.

—————

Zpět