Nové ryby

24.02.2013 14:13

Potřeboval jsem doplnit skupinu L.meeli o samce. Proto jsem se domluvil s panem Čuhelem, že mi nějakého samce ze své skupiny přenechá. Bohužel nic dospělého neměl, tak jsem vzal za vděk aspoň trochu odrostlejšíma mladýma samci. Vzal sem dva, pro jistotu. Skupina meelíků čítá tedy 5kusů(2samci a 3samice). Když už jsem byl u pana Čuhela na návštěvě, tak jsme se jak jinak bavili o rybách a akvaristice a tak nějak mimo řečí padlo slovo na jeho novou skupinku ryb z Tanganyiky. Jde o 20kusů Synodontis petricola generace F1, které mu nabídl jeho hodně dobrý známý. Jelikož panu Čuhelovi stačí do skupiny 10 kousků, nabídl mi, jestli bych nějaké nechtěl. Samozřejmě, že jsem neváhal a čtyři prcky si přivezl domů. Oba druhy už plavou v nádrži s Tanganyikou, zbylé ryby neměly s jejím přijetím sebemenší problém. Trochu sem se obával Calvusů, jestli prťavé péřovce nesežerou, ale načtěstí byly moje obavy liché.

Tímto ještě jednou velký dík panu Čuhelovi.....jsou to úžasné rybky.

Po cestě zpět jsem se zastavil u pana Osmančíka a od něj si do své nádrže k jediné samici S.fryeri, co mi odrostla v mém Malawi a zbyla po mé předchozí skupině fryeri, dovezl kapitálního samce. Foto v galerii nádrže.

—————

Zpět