...po dlouhé době nový zápis

03.01.2013 11:39

Tak tady máme nový rok 2013. Všem, kteří tyto stránky čtou přeji do nového roku vše nej. To samé samozřejmě i Vašim rybám.

 Taky se moc omlouvám, že jsem dlouho nic nenapsal. V akváriích nastalo dost změn, jedno dokonce komplet přestavěné na nový biotop. Konečně jsem se rozhoupal a pořídil Hrbohlavce, kterým jsem věnoval celou nádrž 152 litrů, kde předtím bývala má menší Tanganyika. Ryby z té zrušené Tanganyiky jsem přesunul do větší Tanganyiky.

Další malé změny nastaly v osazenstvech nádrží Malawi a Amazonie. Nebudu to tady vše vypisovat. Vše je již opraveno v popisech jednotlivých nádrží, tak když tak na to koukněte.

Co se odchovů týká, tak mám odchovy v odchovných nádrží od Borleyek a od Protomelasů. Borleyky jsou již v prodejní velikosti, tak kdyby měl někdo zájem, klidně se ozvěte.

Mám i nějaké nové aktuální fotky, tak je postupně přidám a ještě něco nafotím a snad i natočím.

—————

Zpět