úprava Tanganyiky 280

09.02.2013 11:31

Po dlouhé době zvažování jsem se ve čtvrtek pustil do přestavby mé Tanganyiky. Jelikož je akva jen 40cm hluboké rozhodl jsem se pro lepší konfort chovaných ryb odstranit 3D pozadí. Místo něj zůstane jen černá tapeta nalepená z venčí. 

Dnes je sobota a již je celá tato eskapáda za mnou. No byla to fuška. Pozadí bylo přilepeno akvasilikonem opravdu pořádně. Při demontáži pozadí jsem se pořádně zapotil. Samozřejmě nezbylo nic jiného, než pozadí rozervat na kousky, takže jeho další využití, třeba u někoho jiného v nádrži je nemožné. Po pozadí zbylo na zadní stěně akva hodně akvasilikonu, který jsem musel samozřejmě odstranit. Takže nastala piplačka s odřezáváním zbytků. Po odřezání přišel na řadu odstraňovač silikonu. Naštěstí funguje bezvadně, šlo to pak krásně dolů. Po úplném vyčištění od silikonu a odmštění technickým lihem jsem ještě akva pořádně omyl teplou vodou. Pak nastala ta příjemnějí práce, vytvoření nového vzhledu akva. Po celou dobu předělávky byly ryby v sudu, kde běžela i filtrace, takže vše proběhlo bez problémů.



 

—————

Zpět